Kiedy już dorośniesz

13:03


Gdy byłam młodsza zawsze marzyłam o dorosłym życiu, o tym by mieć rodzinę własny dom czy samochód. Nie zwracałam uwagi na to co było w danej chwili. Na piękne dzieciństwo, beztroskie życie, brak poczucia czasu. Teraz gdy mam wszystko o czym marzyłam, wiem że gonię za kolejnymi rzeczami, marzeniami. Lecz zadaję sobie ostatnie pytanie ; PO CO ? 
Czy nie warto cieszyć się daną chwilą , młodością , nawet tym szkrabem który w tym momencie non stop czegoś potrzebuje? 
Czy nie warto cieszyć się rodziną którą jeszcze mamy, a może jej zabraknąć w każdej chwili? 
Czy nie warto cieszyć się zdrowiem, siłą ducha czy daną rzeczą ? 
Oczywiści żę warto :) 
Najpiękniejsze chwile są tu i teraz :) 
Zawsze będziemy za czymś gonić , 
ale nigdy nie przestawajmy doceniać co mamy w danej chwili :) 

"Dzisiaj już jutro będzie tylko wczoraj" 

You Might Also Like

0 komentarze